poniedziałek, 7 listopada 2011

marzycielka

nie zawsze jest tak jak by się chciało czasem jest w życiu tak że to sami musimy dokonywać wyborów nieraz nie słusznych ale zawsze pozostaje ta nitka wiary choć jest cienka to z dnia na dzień nić staję coraz to grubsza to my ustalamy gdzie i kiedy chcemy żyć jak i z kim to nasza wola i nasze serce jest tym rytmem Życia które nas prowadzi do przodu ....Dla mnie każdy dzień to dane zadanie wyzwanie czy podołam nie wiem nie zawsze idzie tak jak chce ale walczę z tym ale jedno wiem na pewno jeśli się ma kogoś tak cudownego przy sobie kogoś kto cię zrozumie potrafi pokochać a zarazem denerwuje to wiem że na prawdę jestem potrzebna ja właśnie kogoś takiego mam moji drodzy dziękuję wam za zainteresowaniem mojim blogiem i pozytywne komentarze fajnie wiedzieć że ktoś to czyta że komuś mogę pomuc sama kiedyś potrzebowałam pomocy wiem jak to jest jak nie ma się z kim porozmawiać pozdrawiam marzycielka..................

1 komentarz:

agula1205 pisze...

to prawda masz rację